Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jaap en Josephine Beers - WaarBenJij.nu Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jaap en Josephine Beers - WaarBenJij.nu

Cambodja

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Josephine

30 Oktober 2016 | Cambodja, Phnom-Penh

Vandaag zijn we eerst naar Siem Reap gevlogen. De internationale luchthaven van Pakse is klein. Ze hebben 3 incheckbalies en de bagageband werkt niet. Als je in hebt gecheckt wordt de bagage meegenomen op een trolley. We moesten wel 2 uur vantevoren aanwezig zijn. Gelukkig stond de tv aan met Europees voetbal en dat had Jaap niet gezien.
De vliegtijd naar Siem Reap duurde een uurtje. Het was een klein vliegtuig, waar maar 70 passagiers in konden. Bij de start maakte het vliegtuig enorme herrie, geen idee waar het vandaan kwam. Daarna vlogen we door naar Phnom Penh, in 3/4 uur. Ben je boven in de lucht, moet je al dalen. Alleen het dalen duurde een uur. Waren we bijna gedaald, ging het vliegtuig weer omhoog. Uiteindelijk stonden we na een uur aan de grond.
Het was slecht weer in de hoofdstad. Er lagen flinke plassen op de weg en de scootertjes werden door de auto's flink nat gemaakt als ze door een plas reden.
We waren uiteindelijk rond half 9 in ons hotel. We hebben nog wat rondgelopen, maar als het donker is kun je je moeilijker oriënteren.
Morgen gaan we o.a. naar de Killing Fields.

• 30 Oktober 2016 - 16:41

Family Roeloffs:

Hé Jaap en Josephine,

Mooi om jullie avonturen weer te volgen:)
    Veel plezier en mooie dagen in Cambodja!

Wij zojuist terug van een zonnige Maasvallei waar we Eendracht zagen winnen
    met 3-1 van Niftrik:))!

Greetzzzzz van ons