4 november - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Jaap en Josephine Beers - WaarBenJij.nu 4 november - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Jaap en Josephine Beers - WaarBenJij.nu

4 november

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Josephine

04 November 2018 | Zambia, Chipata

Dat de foto' s op de kop staan, is bekend, niet hoe ik die recht krijg. WiFi is vaak niet beschikbaar.

Vanmorgen tegen half 9 vertrokken. Onderweg was de weg meestal goed begaanbaar. Een keer was de TomTom ook de weg kwijt en stuurde ons een zandpad op. Een meneer heeft ons de weg gewezen, volgens mij was hij wel dronken.
Onderweg nog verschillende foto's gemaakt.
Tegen 11 uur waren we bij de Lodge.
We hebben een Chalet met een keuken en een hele grote slaapkamer boven. We liggen vlak bij het restaurant. Bij aankomt stonden er al een paar olifanten en impala's. Het wild kan zomaar het park oplopen, er zijn geen hekken.
Bij de lunch greep een aap zomaar iets van mijn bord, ze zijn razendsnel. Maar als je de beweging van een katapult maakt, schrikken ze.
Vanmiddag nog ff bij het zwembad gelegen en daarna nog wat rondgelopen.
Internet je via een kaart met een inlog kopen. Het is niet duur: 1 uur voor Kwacha 150, dat is ongeveer €1,50.

• 04 November 2018 - 13:51

Ria:

Zijn jullie al in het ziekenhuis van de man van Wieke geweest?
    Wat zijn er voor een apen?