Angkor 2 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jaap en Josephine Beers - WaarBenJij.nu Angkor 2 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jaap en Josephine Beers - WaarBenJij.nu

Angkor 2

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Josephine

03 November 2016 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vandaag ook weer naar Angkor geweest met dezelfde chauffeur. Die stond om 8 uur keurig op ons te wachten. Dat hadden we gisteren geregeld, die wist al waar we de vorige dag geweest waren.
Vandaag zijn we de andere kant op gereden. Het gebied is zo groot, daar kun je wel 3 dagen rondrijden. Vandaag hebben we het volgende gezien: Preh Khan, Preh Neak Pean, Ta Som, Oostelijke Baray, Pre Rup en als laatste opnieuw naar Angkor Wat.
Bij de laatste was het niet zo druk en doordat de zon op een andere plek stond, konden we betere foto' s maken.
Toen hadden we genoeg gezien. De chauffeur zei dat we op het einde van de dag een biertje zouden krijgen en die had ie ook nog bij zich. In de Tuktuk met een biertje in de hand op weg naar ons hotel.......... Hoe slecht kun je het hebben!
In het verkeer rijdt men soms kriskras door elkaar, maar het gaat heel gemoedelijk, niet toeteren of schreeuwen. En er zijn heel weinig stoplichten.
We zijn nog even de stad in gegaan en hebben ons laten verwennen. We hebben met onze voeten in een bak met vissen gezeten. Ze hebben heerlijk zitten knabbelen.
Vanavond is de laatste avond in Cambodja. Morgen gaan we naar Thailand naar het eiland Koh Chang, helaas, voor het laatste gedeelte van onze reis.
Want wat is het toch heerlijk, in je korte broek en shirt, ook ' s avonds heerlijk buiten zitten bij een temperatuur boven de 25 graden.

• 03 November 2016 - 18:59

Jan:

he joos ik zie die vissen naar lucht happen. had jij je voeten niet gewassen?

groet jan

• 03 November 2016 - 22:47

Ria:

Dit zijn xl.vissen! In Amsterdam waren het xs.vissen.
    Hier wordt het winter, het weekend komt er vorst.

• 04 November 2016 - 07:19

Ellen:

Wat hebben jullie weer veel gezien! Hopelijk nog een paar dagen tijd om te relaxen voordat de reis weer thuiswaarts gaat!

• 04 November 2016 - 09:57

Bas:

Weer mooie indrukken opgedaan. Nog ff een paar dagen genieten en in alle rust de verjaardag van Jupke vieren. Geniet ze nog.