Koh Chang - Reisverslag uit Klong Praw Beach, Thailand van Jaap en Josephine Beers - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Klong Praw Beach, Thailand van Jaap en Josephine Beers - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Josephine

04 November 2016 | Thailand, Klong Praw Beach

Vandaag hebben we Cambodja gedag gezegd. We zijn om 8 uur betrokken richting de grens met Thailand. Het was erg druk en we hebben er een uur over gedaan om Thailand in te komen. Eerst Cambodja uit en dan stukje lopen en dan Thailand in. Voor Thailand hadden we geen visum nodig.
Over de grens gekomen stond daar onze chauffeur te wachten om ons naar de ferry te brengen. De ferry die ons naar Koh Chang zou brengen. De overtocht duurde maar een half uur. Daar hebben we vervoer geregeld om naar ons resort te komen. Dat was toch nog een klein half uur rijden. Het resort ziet er goed uit. We hebben een mooie kamer en het resort ligt aan het strand.

• 04 November 2016 - 13:01

Agnes Cornelissen:

zo,dus nu kunnen jullie lekker relaxen op het strand.

• 04 November 2016 - 15:39

Ria:

Jullie kunnen nu uitrusten van de rondreis.
    Veel plezier Koh Chang.

• 04 November 2016 - 17:40

Ria:

Dikke trui ook mee? Wij verwachten sneeuw!

• 06 November 2016 - 09:06

Bas:

Goedemorgen vanuit Mook, Jaap proficiat met je verjaardag en maak er samen met Josephine een leuke dag van.

Tags: Vrijdag